Anasayfa > İadeler
İadeler
Phone
0850 210 64 92
İade Talimatları

1. ADIM
İade yapmadan önce mutlaka Müşteri Hizmetleri Servisini arayarak iade nedeninizi belirtiniz.

Müşteri Hizmetleri tarafından alınan iade onayı ile iade işleminizi başlatabilirsiniz.

2. ADIM
Gerekli Belgelerin Tamamlanması

Şirketimize yapmış olduğunuz bilgilendirmeden sonra, Müşteri Hizmetleri geri iade etmeyi düşündüğünüz ürünlerin sipariş numarasını ve ürünlerin açıklamasını not alacaktır. Bu bilgiler irsaliyenizde bulunacaktır. İadeyi, iade merkezine kargoya verilmek üzere paketleyin.

3. ADIM
Gönderi sırasında hasar görmemeleri için ürünleri, tarafımızca yapılan konförmasyon mailinin kopyasıyla ve geri iade ettiğiniz ürünün orijinal irsaliyesi ve faturası ile birlikte dikkatlice paketliyiniz. Kendi güvenliğiniz ve ürününüzün hızlı teslimatı için iade paketinizle birlikte imzalı irsaliye ve bir takip kodu alarak iade ürününüzü takip etmenizi öneririz. İade merkezi adresine kargolayın.

İade merkezi adres:
OGLI DEPO - Orhanlı Orta Mah. Atayolu Caddesi Öztaş Sok.
No:4/1 F Blok Tuzla / İstanbul

Düşük bir ihtimal de olsa gönderiminizin bize ulaşmaması ihtimalinde, ürünleri geri gönderdiğinizi kanıtlayacak irsaliyenizi muhafaza etmenizi öneririz. Sizin tarafınızdan gönderilen gönderimlerin ulaşım sırasında kaybolmasından sorumluluk kabul edilmemektedir.

4. ADIM
İadeye gönderdiğiniz siparişin talebine göre incelenecek ve gönderdiğin ürünler iade şartlarına uygunsa geri gönderilecektir. Geri gönderilmesi durumunda standard teslimat yöntemi uygulanacaktır.
İş günlerimiz resmi tatiller hariç Pazartesi gününden Cuma'ya kadardır.
Lütfen Not Edin: Sadece www.darphin.com.tr'den alınmış ürünler iade edilebilir.

İade Soruları

İademin geri ödemesi kaç günde tamamlanır?

İade paketleri alındıktan sonra 7-10 iş günü içinde işleme alınır. Hesabınıza ücret iadesinin gönderilme süresi kartı veren banka tarafından belirlenmekte olup bankalara göre değişebilir. Ayrıntılar için lütfen bankanız ile iletişime geçiniz.

Online Alışverişten aldığım bir ürünü mağazadan değiştirebilir miyim?

Online'dan aldığınız ürünlerin iadesi Darphin standlarından yapılamamaktadır. darphin.com.tr'den yapmış olduğunuz ürünler için size farklı iade politikaları sunuyoruz. İade Politikalarımızı görmek için Müşteri Hizmetleri bölümümüzü inceleyin. Daha fazlası için lütfen bizimle musterihizmetleri@darphin.com.tr adresinden iletişime geçiniz.

Hasarlı ürün

Siparişiniz ulaştığında lütfen kargolama sırasında oluşabilecek herhangi bir hasara karşı karton kutu olmasına dikkat edin. Kargolama sırasında paketleme yaparken karton kutu olmasına rağmen, kargolarınızından biri veya birkaçında hasar varsa lütfen kargoyu teslim almayın ve müşteri hizmetleri ile iletişime geçin. Hasarlı teslim alınan kargolardan DARPHIN ONLINE sorumlu değildir.
Daha hızlı bir hizmetten yararlanmak için lütfen e-posta adresiniz ve telefon numaranızla beraber sipariş numaranızı da yanınızda bulundurun. Hızlı çözüme ulaşmak için lütfen kargo kutusunu, paketlenmiş malzemeleri ve hasarlı ürünleri kuryenin kontrol etmesi için koruyun.

Sipariş iade ile ilgili sorularınız için lütfen bizi 0850 210 64 92 nolu numaradan arayın ya da bize musterihizmetleri@darphin.com.tr mail adresimizden ulaşın.

En hızlı hizmet için lütfen sipariş numaranızı e-posta adresiniz ve telefon numaranızla birlikte belirtiniz.