Anasayfa > Müşteri Hizmetleri
Müşteri Hizmetleri
Phone
0850 210 64 92

İlginize değer veriyoruz ve size hizmet etmek için sabırsızlanıyoruz. Müşteri hizmetlerimizden 1-2 iş günü içinde yanıt almanız gerekir. Sorunuz veya endişeniz acilse, lütfen bizi 0850 210 64 92 numaralı telefondan arayın. Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

 

BİZE ULAŞIN

Hergün 09:00-22:00 saatleri arasında hizmetinizdeyiz.

Siparişim Nerede?

Sipariş Durumu sayfanızı görüntülemek için lütfen buraya tıklayın. E-posta adresiniz ve şifrenizle oturum açmanız istenecektir.

Sipariş Süreci

• Siparişler sadece iş günlerinde işlenir ve gönderilir (Pazartesi-Cuma, resmi tatiller hariç).

• Hafta sonu ve resmi tatillerde verilen siparişler bir sonraki ilk iş gününde işlenir.

• Sipariş sadece tek bir adrese gönderilebilir. Eğer farklı adreslere gönderim yapılacaksa, farklı sipariş oluşturulması gerekir.

• www.darphin.com.tr internet adresinden siparişlerinizin durumunu takip edebilirsiniz.

• Siparişiniz bize ulaştıktan sonra 1-30 gün arasında teslim edilir. Sadece Türkiye’ye gönderim yapılmaktadır.

• Verilen adrese teslimat konusunda gereken özeni göstereceğiz. Ancak, yanlış bilgi girişi sonucu siparişin teslim edilememesi yada yanlış adrese teslim edilmesinden sorumlu değiliz. Bu sebepten dolayı gönderim adreslerinin doğru girilmesi konusunda hassasiyetinizi rica ederiz.
Üzgünüz; Türkiye dışındaki noktalar için sipariş alınamamakta ve gönderi gerçekleştirilememektedir.

• Bütün satışlar banka onayının ardından değerlendirilir.Sadece onaylanan satışlar gerçekleştirilir ve gönderilir.

• Siparişiniz iptali durumunda iadeniz ödeme yaptığınız banka tarafından yapılacaktır. Lütfen bu tür durumlarda , bankanız ile iletişime geçiniz

Sipariş Durumu

Sipariş Durumu sayfamızı ziyaret ederek en son siparişlerinizin durumunu kontrol edin. DARPHIN ONLINE siparişlerinizle ilgili en güncel bilgileri almanın en kolay ve hızlı yolu budur..

Sipariş Durumu'na tıkladığınızda, e-posta adresiniz ve şifreniz ile giriş yapmanız istenecektir. Bir sipariş özeti sayfası, mevcut ve geçmiş siparişleriniz hakkında size ayrıntılı bilgi sağlayacaktır. Siparişiniz kargoya verildikten sonra, varsa takip numaranız görüntülenecektir. Kargo firmasının web sitesi üzerinden siparişinizi takip etmek için siparişinizin teslimat durumunu görüntülemek için takip numarasına tıklayabilirsiniz.

Bazı gönderilerin gönderim bilgilerini anında göremeyebilirsiniz, teknik süreçler sebebiyle sipariş sevk edildikten 24 saat içerisinde gönderim bilgileri websitesine yansır.

Sipariş İptali

Siparişleriniz ya da içerisindeki bazı ürünler farklı nedenlerden ötürü sistemsel olarak iptal edilebilir. Bu nedenler aşağıdaki gibidir:

• Ürün(ler) stokta bulunmayabilir.
• Ödeme bilgilerinin alınmasında sorun yaşanıyor olabilir.
• Belirtilen adrese gönderi yapılamıyor olabilir.
• Siparişin kopyası belirlenmiş olabilir.
• Müşteri isteği üzerine iptal edilmiş olabilir.

Siparişiniz iptal edilirse, iptal nedenini açıklayan bir e-posta bildirimi alacaksınız. İptal edilen ürünler için fatura kesilmez. Yeni bir sipariş vermekle ilgileniyorsanız veya iptal edilen bir siparişle ilgili sorularınız varsa, Müşteri Hizmetlerimize 0850 210 64 92 numaralı telefondan ya da musterihizmetleri@darphin.com.tr mail adresimizden ulaşabilirsiniz.